Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.ADRENALINAWEAR.PL

  1. Nabywcą w sklepie internetowym adrenalinawear.pl może być osoba prawna lub fizyczna.
  2. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym adrenalinawear.pl,oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu przez Klienta oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim zasad.
  3. Ceny produktów są cenami brutto i zawierają podatek VAT,lecz nie zawierają kosztów dostarczenia.
  4. Kupujący może dokonać zapłaty za zamówiony towar poprzez:
    • przelew na konto:33124050351111001105613614 Bank Pekao
    • płatność elektoniczną na w/w nr konta
    • płatność za pobraniem (płatne kurierowi)
  5. Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski wynosi:
    • kurier DPD lub INPOST przedpłata 15zł
    • kurier DPD lub INPOST za pobraniem 20zł
    • paczkomat INPOST 14zł (wyłącznie przedpłata)
    • darmowa dostawa zamówień powyżej 200zł (nie dotyczy za pobraniem i za granicę)

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I REALIZACJA

  1. Zamówienia można składać całą dobę 7 dni w tygodniu.Zamówienia złożona w dni powszednie po godz 14,w soboty, w niedzielę oraz święta realizowane będą w kolejnym dniu roboczym następującym po dniu w którym zamówienie zostało złożone.Rozpatrzenie złożonego zamówienia nastąpi najpóżniej w terminie 48 godzin roboczych od momentu złożenia przez Klienta zamówienia.
  2. Rozpatrzenie złożonego zamówienia polega na;sprawdzeniu dostępności zamówionych produktów,sprawdzeniu kompletności wysłanych danych.
  3. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest poprawne wypełnienie wszystkich pól formularza zawartych w procesie składania zamówienia.
  4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e mail potwierdzający złożenie zamówienia.
  5. Realizacja zamówień tzw. przedpłata nastąpi po wpłynięciu pieniędzy na konto sklepu.
  6. Realizacja zamówień za pobraniem nastąpi w chwili złożenia zamówienia i potwierdzenia drogą e mailową.
  7. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT-(faktura należy zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu)
  8. Termin realizacji zamówienia wynosi do 14dni.
  9. W przypadku braku towaru na magazynie zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.Zamawiający może nie wyrazić zgody na wydłużenie czasu realizacji i całkowicie zrezygnować z zamówienia bądż też zrezygnować tylko z opcji,która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  10. Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki,uzależniony od formy płatności i sposobu jej dostarczenia wybranego przez Klienta.Darmowa wysyłka przy zamówieniach powyżej 200zł obejmuje tylko przy przedpłata na konto-(nie dotyczy za pobraniem i za granicę)
  11. Wysyłka za granicę odbywa się jedynie po wcześniejszym ustaleniu z obsługą sklepu i wpłaceniu pieniędzy na konto.
  12. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

REKLAMACJE I ZWROTY

  1. Zgodnie z art.27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014r.poz.827).
  2. Każdy Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14dni.Sklep gwarantuje zwrot pieniędzy w przeciągu 7dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
  3. W przypadku zwrotu towaru koszty przesyłki ponosi Klient.Zwrotom podlegają tylko porodukty NIEUŻYWANE.
  4. Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta.W przypadku wad technicznych lub produkcyjnych,Klientowi przysługuje prawo do reklamacji towaru.
  5. Wadliwy towar należy odesłać na adres sklepu po wcześniejszym kontakcie z obsługą sklepu.
  6. Reklamacje rozpatrzone są do 30 dni.
  7. Uszkodzony towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeśli jest to możliwe,w innym przypadku sklep zaoferuję wymianę na inny produkt lub zwrot pieniędzy.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wypełnienie formularza z danymi Klienta równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji.Dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia.
  2. Klient ma wgląd do swoich danych a także możliwość ich aktualizacji oraz usunięcia.
  3. Właścicielem oraz administratorem sklepu dostępnego pod adresem WWW.ADRENALINAWEAR.PL jest Tomasz Wójcik,prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą FORZA TOMASZ WÓJCIK UL.RYNEK 47 27-400 OSTROWIEC ŚW.,NIP-6612267341 wpisany do CEIDG.
  4. Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm są wyłączną ich własnością.
  5. Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim.
  6. W sprawach nieuregulowanych regulaminem sklepu stosuje się stosowne przepisy prawne.Umowy cywilno-prawne zawierane za pomocą metod elektronicznych uregulowane są przepisami kodeksu cywilnego(od 1 Lipca 2000r) oraz przepisami ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U. z 2000r. nr22,poz.271). Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszania praw Klienta.Nie może być również w ten sposób interpretowane,gdyż w przypadku niezgodności jakiej kolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem,sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.




FORZA TOMASZ WÓJCIK
UL.RYNEK 47
27-400 OSTROWIEC ŚW.
NIP:6612267341
TEL-790289497

ADRES E-MAIL:[email protected]

Zamawiam
test